+18 (14 dio)

Lagano budjenje nakon divne noci. Tek sam sad dosao sebi. Dame su kasnile pola sata. Obukao sam najbolje odijelo, hrana je vec pocela polako da se hladi, iako sam postavio stol oko 23:10.

Stigle su. Jedna je bila malo starija, recimo nekih 33 godine, a druga nekih 25. Na ulazu sam preuzeo kapute i lijepo se pozdravio. Kada su usle u dnevnu sobu ugledale su hranu i sve sto sam postavio. Nisu mogle ocima da vjeruju.

Jao kako si divan, za koga je ovo sve?

Za Vas drage moje.

Bas sam gladna progovorila je ova druga.

Ovo nas do sada nikada nije docekalo. Zasto si ovo uradio?

Zasto nebi? Dolaze mi jako lijepe djevojke, zar da razocaram?

Jao kako si sladak, moramo te nagraditi.

Znam, na to i cekam.

Uz hranu se iskrenije razgovaralo, posebno ako je dobra hrana. Saznao sam da je ova starija iz Crne Gore. Imala je crnu cickavu kosu i jako lijepe smedje oci. Bila je malo punije gradje, nije bila mrsavica (bas onako kako volim). Druga je bas bila mrsavica zelenih ociju i smedje kose, pomalo stidljiva, porijeklom iz Bihaca. Nije puno progovarala. Ali zato ova druga nije mogla usta zatvoriti.

Cime se ti bavis, jesi ozenjen, upita crnka?

Nek to ostane moja privatna stvar, vas dvije jednostavno divno izgledate. Ne mogu svojim ocima da vjerujem sta me snaslo.

Ah sta ce te tek snaci kroz smijeh rece crnka.

Saznao sam kroz dodatnu pricu da jedna hrani svoju porodicu sa novcem kojeg zaradi (majku i oca), njima pretezno laze da je turisticki vodic, pa tako kasno dolazi, jer voda turiste po gradu i kaficima. A druga, ova mrsavica je rekla da je tek pocela sa time da se bavi jer je u teskoj financijskoj situaciji jer je studentica.

Nakon vecere sjeli smo na kauc da dodatno uzivamo u pichu i odmorimo zeludce.

Crnka upita, vidim da nemas zenskih stvari u prostoriji, znaci definitivno nisi ozenjen?

 

Ne nisam, zasto?

 

Vecina klijentele je ozenjena, kazu da zele malo da promjene. Nego stavimo to sa strane, imas li ti kakvih zelja?

Nebi bilo lose da se pocnete maziti vas dvije!

Spustili su pice i njezno se pocele ljubiti, zatim je jedna drugu pocela skidati.

Sta da Vam kazem, uzivao sam u svakom trenutku posmatrajuci svaki njihov korak.

Nisam dalje progovarao, samo sam sjedio i drzao viski u ruci. Kada su se pomazile okrenule su se prema meni i puzuci dosli do mojih koljena. Pocele su odkopcavati moju kosulju i moje pantalone. Obje su se bacile na posao. Nije mi puno trebalo da dodjem do vrhunca, na sta su se one samo slatko nasmijale. A kako i nebi dosao do vrhunca pored tavkih dama.

Presli smo u spavacu sobu. Gdje smo se dodatno mazili dok ja opet nisam bio spreman. Mogu Vam reci, od sad preferiram crnogorke. Dovela me do ludila. Ova druga djevojka je pretezno radila sta je crnka naredjivala. Opet nisam rijeci progovorio. Sve je nekako bilo perfektno. U svakom momentu sam dodirivao obje i uvijek ljubio jednu. Neopisivo. Ako udjem u detalje, blog ce biti za +18.

Uspio sam zavrsiti 5 puta u 4 sata. Iskreno nisam mogao vise. Crnka je svaki put pitala, a da ponovimo?

Crnka je brzo nakon zavrsetka morala da ide. Dao sam joj novac. Kaze da nije mogla prespavati kod mene. Dok me druga zamolila da prenoci tu.

Nije bio nikakav problem. Zaspala mi je na grudima. Tako smo se i probudili. Popila je kafu i doruckovala, trazila je broj telefona, ali nisam htio dati. Nek ostane na ovome. Platio sam i nju, zahvalila se i otisla.

Sad sam 500KM laksi. Ali sam 10000000% ispunjeniji. Barem na trenutak.

silents
Tu sam da pomognem sam sebi

5 komentara

Komentariši