2017

Za početak https://www.youtube.com/watch?v=3rgnCnCb_us

 

Godina savršeno počela sa pjesmom na koju sam naletio kod prijatelja. Pustio je pred kraj derneka, negdje oko pola 6 ujutro. Većina raje je popadala, neki u sobama završili, neki otišli, ali prava stara raja je ostala. Nismo se ovako okupili skoro 5 godina. Petorka koja je manje-više preživjela sve, jedan u Engleskoj, jedan u Njemačkoj, Jedan u Češkoj, jedan u Sloveniji i ja u BiH. Svi smo se okupili kod dragog Buce. Buco ko trska mršav, ali je nekada u školskim danima jeo ko svi mi zajedno. Buco, Vedo, Kera, Miki i Švabo (ja). Buco je pustio ovu pjesmu, a mi smo se pogledali, digli čaše i nazdravili.

 

Kera nam je sredio 3 striperke koje su nas zabavljale cijelo veće. Užasno druželjubive, dovukao ih iz Češke. Bilo je tu i nepoznatih lica. Pretežno prijatelji od nekog od nas. Svako je doveo po nekoga, osim mene. Kera je sa striperkama napravio belaj Buci, jer njegova žena nije baš bila oduševljena. Vedo i Buco su bili oženjeni, Miki, Kera i ja nismo. Kera i Miki su naravno završili u sobama sa djevojkama, a ja sam sa Tamarom (striperka) ispijao viski. Tako sam saznao da njih tri nisu samo striperke nego rade sve ono što poželimo. Nisam bio zainteresovan za nešto više. Bio sam željan druženja.

 

Tamara je bila porijeklom polu Armenka/Čehinja. Majka Čehinja, otac Armenac. Duga, ravna plava kosa i velike zeleno-plave oči. Prelijepih crta lica. Pokazivala mi je slike na mobitelu, na oca je, ima njegove oči i usne. Bavi se ovim poslom dvije godine, a završila je za medicinsku sestru. Kaže da mnogo više ovako zaradi, nego kada bi bila medicinska sestra. Želi da postane doktor, ali nema novca za doktorske studije. Sretna je, jer kako kaže, bira partnere sa kojima će leći za novac, dok se stripanjem bavi gdje god ima prilike.

 

Buco je napravio pravi ambijent tako što ženi nije dozvolio da kuha. Šala na stranu, ne poznajem ni jednu Slovenku da zna kuhati. Boli ga briga, ima super firmu koja mu više nego dobro doprinosi kućnoj kasi. On je prvi pobjegao u Sloveniju 96-te godine. Miki je otišao 2001, Vedo 2005, a Kera 2010. Svi su dobro stojeći i uspješni u poslu koji rade. Jedino nas Buco sve šiša, kvari nam prosjek sa svojom ogromnom kućom, bazenom i sisatom ženom.

silents
Tu sam da pomognem sam sebi

3 komentara

Komentariši